Refshaleøen søger ny Driftschef

Er du byggeteknisk velfunderet med et højt serviceniveau, og er du god til at kommunikere med alle lige fra lejere til leverandører - så er du måske vores nye driftschef!

I stillingen som driftschef bliver du en del af en velfungerende virksomhed med 13 kolleger, som varetager driften, udviklingen, visionen og vedligeholdelsen af bygninger og arealer på det gamle B&W-værfts område. Du er selskabets driftsmæssige ansigt udadtil og har det overordnede ansvar for drift og vedligehold i det levende og kreative miljø, der kendetegner Refshaleøen i dag.

Selskabet ejer og udvikler det tidligere B&W-skibsværfts arealer i København med det formål at skabe en ny bydel med blandede bolig- og erhvervsanvendelser. Som en forberedelse af denne udvikling arbejder selskabet i dag med at aktivere området gennem midlertidige, og ofte, kreative aktiviteter og anvendelser.

Området har de seneste år gennemgået en rivende udvikling, og der er i dag mere end 160 forskellige lejere på området samt op mod to millioner årlige besøgende. Refshaleøen har med sin nytænkende profil etableret sig som et at de mest spændende byområder i København.

Selskabet ejes i dag af Sampension, PKA, PFA og PenSam i forening.

Primære opgaver:

Som driftschef får du ansvaret for det den daglige drift og vedligehold på hovedsagelig erhvervsejendomme med reference til udlejningschefen. Du vil indgå i et team med udlejningschefen, kultur- og bylivskonsulent, ejendomsinspektøren og øens viceværter. Vi søger en teamspiller, der er god til mennesker og som ønsker at være en del af en inkluderende kultur med højt til loftet.

Du har ansvaret for at tilrettelægge de mangeartede opgaver, der er nødvendige for drift og vedligeholdelse af området. Området rummer ejendomme af særpræget karakter, og der lægges vægt på, at du har det overordnede overblik og ansvaret for drift og vedligehold. Derfor er det vigtigt, at du har din byggetekniske og faglige værktøjskasse på plads. Kendskab til tekniske fag som el, vvs og ventilation er en afgørende fordel. Hertil er det afgørende, at du tænker kundeorienteret og har en solid forståelse for fast ejendom.

Af væsentlige opgaver kan nævnes:

Budget- og økonomiansvar for drifts- og vedligeholdelsesprojekter

Udbud af opgaver og forhandling af kontrakter

Ansvar for entrepriseaftaler og andre serviceleverandører, herunder styring og koordinering af større og mindre vedligeholdelses- og driftsopgaver

Varetage projekter, f.eks. ombygninger og renoveringssager, hvor du i samarbejde med rådgivende ingeniører og andre faggrupper sikre projektbeskrivelser samt fornødne myndighedsgodkendelser

Sikre projekters gennemførsel, aflevering og ansvarlig for tilsyn med byggeprojekter

Ansvarlig for 1 og 5 årseftersyn

Ansvarlig for løbende opdatering og overblik over tekniske installationer

Procesansvarlig for myndighedsgodkendelse ved brandmæssige forhold, events og byggeri m.m.

Ansvarlig for affaldsordninger, energioptimeringer ol.

Indgåelse af rammeaftaler, herunder de kommercielle vilkår i rammeaftaler

Ansvarlig for ind- og fraflytninger af lejere foregår effektivt og sikkert

Du får således ansvaret for at styre, koordinere og kommunikere med eksterne serviceleverandører og du kan begå dig som byggefaglig ”go to-person” for dine kollegaer. Du skal kunne møde mennesker med tillid og respekt samt have tålmodighed og gennemslagskraft.

Hvem er du?

Vi forestiller os, at du har en baggrund som bygningskonstruktør eller anden længerevarende teknisk uddannelse inden for byggebranchen samt 5-10 års praktisk erfaring, herunder erfaring med at sikre de kommercielle vilkår i aftaler.

Derudover lægger vi vægt på, at du har gode samarbejdsevner samt et positivt og serviceorienteret mindset. Det er vigtigt, at du har lyst til at arbejde med drift og vedligehold af området holdt op i forhold til visionen for den fremtidige udvikling af øen. Du er struktureret og har gode kommunikative evner, også skriftligt, er god til at arbejde selvstændigt og kan koordinere mange opgaver på samme tid.

Vi ser gerne, at du har kendskab til GIS, men dette er ikke et krav. Herudover har du en god tegningsforståelse samt et godt generelt kendskab til IT.

Arbejdstiden er 37 timer ugentligt. Der kan forekomme arbejde uden for normal arbejdstid, når opgaverne kræver det.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Rekrutteringskonsulenthuset Amalie Search & Selection A/S udfører rekrutteringen på vegne af Refshaleøens Ejendomsselskab A/S .

Vil du vide mere om stillingen, så kan du kontakte Talent Acquisition Consultant Cecilia Vig på cv@amaliesearch.dk eller tlf. 20 97 39 10.